среда, 6 июня 2012 г.

Стрий та Львів (4-5 червня 2012 року)

Цим постом я вперше зроблю спробу описати свої враження від поїздки українською мовою, а також продовжу тему виробничого туризму, яку розпочав фотозвітом з м. Дніпропетровська. 
В цьому році мені знову випала можливість в рамках відрядження відвідати два міста Львіської області - м. Стрий та м. Львів. 
Моє знаймство з цими містами відбулось давно - восени 2002 року (тобто майже 10 років тому) я зі своїми товарищами (Антоном і Сергієм) вперше побував у Львові, а на початку 2008 року більшою командою (дружина Олена, її брат Максим та майбутній кум Сергій) побували в м. Стрий. Після того, я ще один раз був в Стриї восени 2010 року та близько 5 разів у Львові. 
Розпочинаючи свій звіт хочу наголосити, що Стрий чомусь несправедливо забутий у багатьох путівниках по Західній Україні. Звісно він не має таких фортець як Кам'янець-Подільський  та Хотин або величних палаців, але в Стриї є прихований дух невеличких галицьких міст, який можна відчути лише побувавши тут. 
Зупинились в готелі "Перлина", що знаходиться на вулиці Львівській, майже на північній околиці міста. До центра міста добиралися бусиком. Так як ми вже були в місте не вперше, то наш маршрут пролягав через шинок "Домашні страви", що знаходиться біля магзину "Сільпо". Добре відобідавши ми з Сергієм вірно вибрав напрям направились подивитися на місцеву річку на честь якої і названо місто. 
Річка Стрий


Ріка виявилась ширикою зі стрімкою течією. Купатися я не наважився (все ж таки ми приїхали працювати і отримувати травму не входило в наші плани), а ось не зайти в воду я просто не міг.
Я у Стрию
Повертаючись назад ми пройшли старими кварталами містами та спробували відчути його дух. Галичани доволі сильно слідкують за пам'ятью героїв, що боролися за незалежність України, тому в місті багато пам'ятників та меморіальних дошок пов'язаних з іменами С. Бандери, Я. Стецька та інших. 
Костел у м. Стрий
Трек прогулянки м. Стрий, 4-06-2012 року

У Львові у нас було не багато часу. Тому було вирішено стандартним для мене маршрутом прогулятися по центральні частині міста, пообідати та прикупити львівських "євро" сувенірів!
До речі цей маршрут досить добре підходить для тих хто у місті проїздом або хоче зробити бліц-знайомство зі Львовом. Маршрут розпочинається від костелу, далі проходить через собор св. Юра,  парк імені Івана Франка, Львівський університет і виходить на центральну алею міста  та  до Оперного театру. Від театру можна вузкими вулицями проти до площі Ринок, відвідати різні музеї та кав'ярні. 
Цей костел зустрічає всіх хто приїхав на поїзді до міста
Кум та вірний побратим по "промисловому" туризм 
Собор св. Юра
Знайомі топоніми на вказівниках
Я з винхідником гасової лімпи
Добре пиво "Зеник" із "Гасової лямпи"
Хочешь подивитись місто - крути педалі!
Кум та "старенький трамвай" 
Львів - привітне місто
Покупка "євро" сувенрів
І знов прогулявшись декілька годин по місту - розумєшь, що Львів - це те місто куди можна приїздити кожен рік. Прогулятися старими вулицями, побачити ніби із пісні "Пікардійської терції" "старенький трамвай", випити доброго місцевого пива в одному із колоритних ресторанчиків, скуштувати місцевої кухні та просто відчути дух Галличини. 

Трек прогулянки м. Львів, 5-06-2012 року

Фото з поїздки:


6.06.2012 року

Комментариев нет:

Отправить комментарий